Dags att starta eget

Det är dags att starta en egen blogg, en blogg där jag inte behöver vara låst till diverse dumma regler, som bland andra Gamereactor har. Det är nu andra gången jag blivit bannad, denna gång var det för att jag citerade en del ur en sång från Pirates of the Caribbean, om pirater och sade att Blizzard hade bättre piratskydd än Infinity Ward. Tydligen hos Petters lilla republik är det förbjudet och basis för bann. Där ser man. Men, nu behöver jag inte gå dit igen då jag startar min alldeles egen blogg. Fri från en diktatorkåt chefredaktör med ryggskador.

Temat förblir som alltid: spel, mma, och film. Vad annat kan man blogga om egentligen? Ni kan även följa min på twitter.com/crazybest för snabbare, och kortare uppdateringar kring vad jag pysslar med. Första, riktiga, inlägg kommer snart och handlar om årets film.

Leave a Reply

