Mina iPhone-spel

En del av er har frågat exakt vilka spel det är jag har till min iPhone, så jag tänkte tag och lista dem. Givetvis har jag testat alla, men inte klarat ännu eftersom jag inte har tid att spela så mycket just nu. Det som jag spelar just nu förövrigt är Avatar som är riktigt långt och spelvärt. Mycket för pengarna kan man säga minst sagt. I alla fall, här kommer listan:

  • Ace Combat
  • Avatar
  • Bejeweled 2
  • Crystal Defenders
  • Dexter: The Game
  • Doom: Resurrection
  • Driver
  • Duke Nukem 3D
  • FIFA 10
  • HAWX
  • Mass Effect: Galaxy
  • Metal Gear Solid Touch
  • Mega Man II
  • Need for Speed: Shift
  • N.O.V.A
  • OMG! Pirates
  • Resident Evil 4
  • Resident Evil: Degeneration
  • Rock Band
  • Super Monkey Ball 2
  • Silent Hill
  • The Sims
  • The Simpsons
  • Time Crisis
  • Vanguard

Där har ni min långa lista. Förvänta er recensioner av de flesta spelen de kommande månaderna. Efter Avatar tänkte jag påbörja Resident Evil 4, följt av Silent Hill. Skräckgenren tilltalar mig extra mycket just nu.

Leave a Reply

