eBooks på min iPhone

Nu äntligen när jag är hemma hos flickvännen har jag kunnat ladda upp alla mina eBöcker till min iPhone. Över tjugo stycken har det blivit hittils. Och fler är planerade. Jag gillar att läsa böcker, mer än någonsin. Kanske är det tackvare att iPhonen tillåter mig att läsa “on the go” så att säga.

Först tänkte jag ta mig igenom den omåttligt populära Twilight-serien. Sedan därefter påbörja massvis med Star Wars-böcker eftersom att jag är väldigt intresserad av att gå in i detalj i mitt favorituniversum. Speciellt gällande Darth Bane och Darth Maul. Så böcker om dem blir först ut.

Tankar kring Apples nya iPad är också många, men faktum är att nu när jag fått igång mina eBöcker på min iPhone så tror jag inte att jag kommer ha speciellt nytta för iPad:en. Men, ändå så tror jag att jag kommer att ha det, för den är en så pass lätt och praktiskt dator i lite-version. Det återstår att se, fortfarande 60 dagar tills den släpps. Ingen brådska. Min mästerliga iPhone håller ett bra tag framöver som den ultimata portabla leksaken.

4 Responses to “eBooks på min iPhone”

  1. Valerie Says:

    Your girlfriend is one lucky lady to have such a smart guy to be with and love. I hope she takes good care of you 😉 you deserve to be well taken care of.

    I think the iPad is a great investment i think it needs a camera, but other than that it is an amazing piece of technology and i think soon that will be the leading way to do everything! I think everyone will have one and this will be the lead way to view and type anything in the future! Amazing I never thought those things would exhist!

  2. Lowtech Says:

    REKIN!

  3. crazybest Says:

    TJAAAAAAA 😀

  4. crazybest Says:

    Well, the Ipad will only work for some people. For my girl, yes, but for me? No. It is too simplistic for that purpose, but we shall see. The price is really good, so I might pick one up. Time will tell.

Leave a Reply

