En dessert att dö för

Ibland händer det att man bara känner för att gå ut och äta. Det vart en sådan dag. Och även om huvudrätten var god (steak) så var det desserten som spelade huvudrollen i min mages tillfredsställning. Vi åkte till Applebees och jag beställde följande dessert:


En kaka med choklad i sig, plus chockladsås, plus grädde, plus vaniljglass. Kaloribomb, absolut. Detta var inte allt dock. Min kompis beställde även en dessert, och den var också gudomligt god och jag provsmakade givetvis den också:

Triple Chocolate Meltdown. Chokladkaka, med chokladsås både inne och ute, vaniljsocker, och cookie cream/socker. Även det var gott som bara den, men likaså, fyllt med kalorier. Hursomhelst, så vart det en mycket trevlig kväll. Räkna med fler bilder, och jag lovar att förbättra bloggens kvalité för varje vecka som går.

2 Responses to “En dessert att dö för”

  1. Valerie Says:

    I think that those deserts are awesome, but there must be a way to make them at home and them not be fattening!

  2. CrazyBest Says:

    Of course. But it is significantly harder when you are in college.

Leave a Reply

