Las Vegas nästa

Några av er vet att jag inte planerar att avsluta mina studier när jag blir klar med min Bachelors Degree nu i juni, utan jag planerar även att ta en Masters Degree. Bara en Bachelors räcker inte längre. Nu vet jag äntligen vart jag planerar att göra det, nämligen Las Vegas.

Jag tror att plugga i Las Vegas blir en unik och intressant upplevelse, som känns unik trots att jag redan pluggat tre år i USA. Detta gör det till fyra år totalt. Fast detta sker inte först 2011, och under tiden så planerar jag på att åka genom Europa och uppleva det först, som jag ännu inte haft tid att göra. Jag planerar även att bygga min alldeles egna dator själv för första gången, och skaffa ett riktigt fränt ljudsystem.

Las Vegas, 2011, vi ses då!

One Response to “Las Vegas nästa”

  1. Valerie Says:

    Wow! That is great! I heard that in Las Vegas prostitution is legal?!!? That would be insane.

Leave a Reply

