Dag 1 @ Golds Gym

Då har man avslutat sitt första pass hos Golds Gym. Jag och en kompis var där i två timmar och trettio minuter. Wow. Det var mycket kul och givetvis kan man träna allt där. Det enda jag saknade var en pool.

Jag och min kompis spelade en hel del basket på deras basketplan. Mycket nöje och en mycket bra träning. Det som tog mest tid. Sedan testade vi massor maskiner för diverse muskler, och jag tränade biceps.

Imorgon blir det benen som tränas, och givetvis kommer vi gå dit dagligen hela veckan ut innan vi provar Ballys Fitness. Bilder kan ni se nedan, och kom ihåg att jag tog dessa med min iPhone, så det är inte direkt HD-kvalité.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

