Golds Gym

Då har man skaffat sju dagar gratis VIP-medlemskap hos Gold Gym. Ska åka dit idag som dag ett och testa det. Efter det så blir det sju dagar gratis hos Ballys Fitness som också erbjuder en pool, vilket är huvudanledningen till varför jag testar dessa då vi redan har ett gym i skolan.

I vilket fall så återkommer jag med bilder och åsikter från båda gymmen/träningscentern senare. Eller, idag blir det ju bara Golds Gym i en vecka följt av Ballys. Så förvänta er uppdateringar och bilder från Golds Gym senare med en fullständig rapport. Jag tror jag även kommer att passa på att boka ett träningspass med en tränare eftersom det ingår i mitt VIP-medlemskap.

Det skall bli mycket spännande att se hur jag gillar riktiga gym i jämförelse med skolans lilla minigym.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

