Dag 2 @ Golds Gym

Igår så var det min andra dag hos Golds Gym, och den var mycket bra den också. Benträningen gick mycket bra och jag spelade även basket, och provade på deras bastu. Tyvärr så är deras bastu väldigt liten, och inte alls så varm som den borde vara, men jag planerar ju inte på att skaffa medlemskap där ändå på grund av bristen av en pool.

Efter gymmet så började jag, Valerie, och Piush titta på Lost säsong fem (äntligen) och såg hela fem avsnitt, vilket betyder att vi har sådär 12 avsnitt kvar, serien håller en hyfsad kvalité fortfarande, men den är inte ens nära på att vara lika episk som säsong ett-tre. Efter Lost blir det Heroes, men det lär inte hända först ett par dagar.

Idag blir det givetvis Golds Gym igen, och denna gång blir det bröst som skall tränas stenhårt. Idag är det även “presidents day” vilket betyder att jag inte har några lektioner. Men, jag har två prov att göra som jag måste börja på nu, så det blir inte direkt en ledig dag för mig trots allt.

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

