Det ser ljusare ut för mitt körkort

Jag klarade teorin för nästan två år sedan, men har ej haft möjligheten att köra upp ännu. Men, min kompis har äntligen skaffat bil som gör det möjligt för mig att få låna hans bil, och köra upp med den och förhoppningsvis skaffa ett körkort på så sätt. Det blir ett amerikanskt körkort dock, men jag planerar även på att ta ett i Sverige senare i år när jag är klar med studierna. Faktum är, att det kommer att ha högsta prioritet på min lista när jag kommer hem igen. Detta borde ske inom ca. 30 dagar förhoppningsvis, beroende på när de har tid att lägga in min uppkörning.

Idag blir det Golds Gym, för att träna axlar. Igår hann vi inte med att gå till gymmet på grund av skola och Champions League. Men, vi räknade in det som vår lediga dag istället, så att vi fortfarande följer schemat. Halvvägs inne med vår free trial så att säga. Och gymmet växer allt mer och mer i våra ögon, kanske blir det medlemskap, trots allt.

Tags: , , ,

Leave a Reply

