Shutter Island ikväll

Har precis kommit tillbaka från gymmet. Skolgymmet, dock. Det har gått en vecka och det innebär att mitt gästmedlemskap hos Golds Gym har tagit slut. Jag var mycket nöjd med Golds Gym, de hade bra maskiner, basketplan, bastu och en mycket grym juicebar. Tyvärr, så kostar det över 250 dollar för att bli medlem för den perioden jag är kvar i USA, och det är onödigt mycket då pengarna kan läggas på datordelar istället och skolans gym får duga så länge. Imorgon kommer jag att prova Ballys Fitness Center som har en pool och jag återkommer givetvis med intryck.

Efter ett hyfsat pass på gymmet så blir det att slappna av nu resten av dagen. Det är min kompis Piush födelsedag idag, och vi hade tänkt att gå på bio och se Shutter Island som DiCaprio har huvudrollen i. DiCaprio är min favoritskådespelare och jag förväntar mig en såklart en mästerlig film då han sällan är med i något annat än just mästerverk. Min recension av Shutter Island borde ni kunna läsa redan imorgon när jag kommer hem, eller kanske till och med ikväll.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

