Dag 1 @ Bally’s Fitness

Jag har spenderat min första och sista dag hos Ballys Fitness, och som ni kanske kan gissa så var det uselt rakt igenom. Aldrig att jag kommer att gå dit igen.

Förväntningarna var stora eftersom att Ballys har en pool. Men, den poolen är hur liten som helst och usel rakt igenom. Deras gym var otroligt litet och inte alls lika imponerande som Golds Gym. Därmed är min gratis trial hos Bally slut redan efter dag ett. Det är ett riktigt skitställe.

Jag överväger numera seriöst ett medlemskap hos Golds Gym och kommer att gå dit imorgon för att diskutera priser och medlemskapslängd. Givetvis återkommer jag med mitt beslut här i bloggen senare.

Tags: , ,

2 Responses to “Dag 1 @ Bally’s Fitness”

  1. Christoffer Says:

    Tänk på LasV

  2. CrazyBest Says:

    Måste bli stor och sexig för Vegas. 🙂

Leave a Reply

