Destinationer som skall besökas snarast

När jag tar min Bachelor Degree så tänker jag resa en del i någon månad eller så för att få det klart. Det finns många ställen jag vill till, men Europa får prioritet först eftersom det är så pass nära och man kan ta sig igenom det väldigt snabbt.

Berlin, Paris, London, Madrid, Barcelona är några av destinationerna jag planerar på att kunna kryssa av detta år. Sedan har vi även Las Vegas, Tokyo, och Hong Kong, fast de två sistnämnda tror jag inte på först senare. Kanske Tokyo, men inte Hong Kong. Inte 2010 i alla fall. Kanske 2011, men det är också extremt liten chans att det blir så.

Sedan 2012 har vi fotbolls-em i Polen/Ukraina som jag definitivt kommer att åka till. I alla fall i Polen, matcherna i Ukraina skippar jag troligtvis. Europamästerskapen ser jag fram emot otroligt mycket och det ska bli kul att åka tillbaka till Polen igen efter en sådan lång tid och se vad som har ändrats (hört att det är helt förändrat) och se på fotboll på hög nivå.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

