Uppehåll

Som ni märkt så har jag inte bloggat på ett tag nu, och det är för att jag har haft så mycket som hänt mig under veckan att jag inte kunnat fokusera på bloggen eller mycket annat, men nu jag återkommer till bloggen nästa vecka, och förhoppningsvis redan imorgon. Mycket roligt har hänt, även om mycket sorgligt också hände. Men det är nog för det bästa. Förhållanden är komplicerade, och man tror att man känner en person, och sedan efter 16 månader så drar hon en 180 och blir en helt annan person. Men, jag har pratat tillräckligt om det och är lite trött gällande det. Det är dags att “move on” så att säga.

Leave a Reply

