iPhonen underlättar livet rejält

Jag älskar min iPhone. Den är verkligen min bästa elektroniska pryl. Helt överlägset. Den gör mitt liv så mycket lättare, när jag vill veta vart något ligger, när en film spelas och var, och hur man tar sig dig, och så låter den mig veta när någon har skickat ett email till mig som jag både kan läsa och svara på. Även om det finns bifogade filer som Word-dokument eller bilder. Underbart.

Min iPhone har ändrat min datorvana. Förut så hade jag min email som hög prioritet och därför anpassade jag min startsida och så efter det. Men, nu med min iPhone, så är det helt onödigt. Jag läser inte ens email på datorn längre. Och varför skulle jag? Det är ju helt onödigt. Det snackas om en iPhone 4G snart om ett par månader, och jag är mycket hypad för den, även om jag inte skulle vilja byta ut min iPhone 3GS snart. Det enda som kan förbättras är iprincip batteritiden och kameran. Annars är telefonen perfekt. iPhone är även min första smart phone, och som det ser ut nu kommer jag fortsätta att köra Apple i smart phone-industrin.

Tags: , , , ,

2 Responses to “iPhonen underlättar livet rejält”

  1. Alexandra Says:

    Mycket bra inlägg! Jag kollar inte min mail på datorn heller hehe 🙂

Leave a Reply

