2.5 timmar fotboll

Våren är här (i alla fall i New York) och det börjar bli mycket varmt. T-shirt och ett par shorts fungerar utmärkt att gå ut med och man fryser inte det minsta längre. Mycket kul med andra ord, för det tillåter mig att spela fotboll igen. Min andra favoritsport, efter MMA givetvis. Men MMA är inte det lättaste att utföra med sina vänner.

Så idag blev det 2.5 timmar fotboll efter gymmet. Ska försöka att få det till en standard nu. Varje dag. Varje dag ska det bli gym följt av minst 1.5-2.5 timmar fotboll. Bara man har tid. Det är det som är problemet med alla läxor, praktik och så vidare. Sista terminen närmar sig och den kommer att vara riktig jobbig då jag kommer ha minst fem timmar praktik varje dag plus tre timmar lektion, och sedan ska jag trycka in träning och fotboll där mellan.

Nu är det dags för mig att duscha. Jag fick en armbåge rakt i näsan också, första gången på flera år, men jag antar att det är oundvikligt i sport. Ikväll blir det att slappna av lite och titta på film med kompisar. Ciao.

Tags: , , , ,

2 Responses to “2.5 timmar fotboll”

  1. Emilie Says:

    Ambitiöst!

  2. CrazyBest Says:

    Man försöker! 🙂

Leave a Reply

