Miami imorgon

Imorgon blir det att åka till Miami. Sola, bada och vila ut. Vila ut från en relativt tuff termin där jag hade sex stycken lektioner istället för fyra stycken. Givetvis var det extratufft, men det gick bra och jag fick mycket imponerande betyg, än så länge är fem stycken A, och sista vet jag inte ännu då han ej uppdaterat det.

I vilket fall, sitter jag just nu på ett hotell utanför JFK, och förbereder mig för att gå till gymmet här för att sedan äta middag och bara slappna av och titta på TV innan jag åker iväg imorgon. Det är då min semester börjar på riktigt. Dock så planerar jag inte på att vila endast, det finns ett gym där, tennisplan, och golfbana. Plus en gigantisk strand, givetvis. Det betyder att jag kommer kunna att träna i en ruskigt grym miljö: stranden.

Hypen är helt klart på topp. Jag förtjänar en sådan skön semester, precis innan min sista termin. Sen har man diplom från universitet i och med Bachelors Degree. Duktigt.

Tags: , , , , , , ,

2 Responses to “Miami imorgon”

  1. Christoffer Says:

    Spring break! Oooh yeaaah baby! ;D

  2. CrazyBest Says:

    Haha yes box! 😀

Leave a Reply

