En skön dag på stranden

Då har man haft sig en riktigt skön och lugn dag på stranden. Tagit en promenix, slappnat av, gymmat, lyssnat på vågorna, och så vidare. Allt det där som är kliché och man gör på stranden har jag gjort. Och jag måste säga, det var mycket trevligt.

Detta blir att repetera genom veckan plus att lägga till lite diverse aktiviteter. Eftersom att det är kul att gå till gymmet (enligt mig) så är det inga problem att göra det och sedan slappna av vid poolen och bada lite. Najsigt.

Imorgon blir att ta en joggtur på stranden, som är löjligt mycket svårare än man kan tro samt att simma i poolen ett tag. Det kommer att bli bra. Självfallet blir det att gå till gymmet också. När jag tog min promenix idag så såg jag även att det fanns en Hooters restaurang i närheten, hehe. Kanske blir att stoppa förbi där imorgon för lunch? Varför annars hade de satt en så nära hotellet? Fast hooters ska vara överskattat har jag hört, så får se hur det blir med det.

Tags: , , , , , , , , , ,

2 Responses to “En skön dag på stranden”

  1. emilie Says:

    Smått avundsjuk. Vill också gå på stranden, lyssna på vågorna, bada i poolen och mysa i Miami! .. Får nog vänta ett bra tag tills jag kan göra det, och det suger.

  2. CrazyBest Says:

    Hehe. 🙂

Leave a Reply

