Golds Gym blir en möjlighet

Jag fick precis ett brev från Golds Gym och det var minst sagt ett trevligt sådant. Förut erbjöd de bara medlemskap i sex och tolv månader, och det är helt värdelöst för mig då jag bara är här i cirka tre månader till. Därmed skulle jag betala för minst tre månader extra för absolut ingenting. Men, nu erbjuder de mig medlemskap som jag kan välja att betala per månad. Nice.

Så jag pratade med min kompis och han är på. Han är på att vi går tillbaka till Golds Gym där vi provade på en “7-day free trial” och vi trivdes rejält. Man kan verkligen träna musklerna där och det är ju alltid bra. Så det skall bli kul att förhoppningvis gå tillbaka till Golds Gym i alla fall en månad, minst. Imorgon blir det också att köpa mina skor. Det lutar mot Reebok. Jag provar båda givetvis, men det känns som att Reebok tar hem priset, igen.

Tags: , , , , , , ,

2 Responses to “Golds Gym blir en möjlighet”

  1. emilie Says:

    Jag har söta Nike-skor. Köpte de mest för de söta färgerna (ljusrosa, ljusgrön/blått), haha, men även för att kändes sköna såklart. Ska du biffa till dig rejält nu inför sommaren eller? Beach 2010, hell yea!

    • CrazyBest Says:

      Hehe låter som söta skor. Nike fungerar inte för mina fötter dock. Jag ska försöka få mer definition till sommaren därför jag börjat jogga.^^ Sent att bulka nu för mig. Har tränat fel som sagt ett tag men är på rätt väg nu. Kanske blir att göra det i September dock, men får se hur allt står till då. 🙂

Leave a Reply

