Wahlberg är tillbaka

Det var länge sedan vi såg en av mina favoriter, Marky Mark. Eller Mark Wahlberg som han är mer känd som (beroende på vem man frågar). Men, nu verkar han ha fått sig en ordentlig huvudroll igen i en mycket underhållande (verkar det som) film. The Other Guys.

Det var som sagt att ett tag sedan vi såg honom i en riktigt bra film. Han hade en liten, men underbar, roll i The Departed och tog även huvudrollen i Shooter där han var fullständigt mästerlig. Mannen har ju talang helt klart, och är givetvis en av de mer underskattade skådespelarna i mina ögon. Det är därför det är kul när man ser de göra en stor comeback, som jag tror att detta blir för Marky Mark.

The Other Guys som sagt. Det är vad filmen heter, och jag skulle ju kunna berätta vad den handlar om och allt det där, men det är ju fullständigt slöseri med tid när jag bara kan länka till trailern nedan.

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

