Ny skräckserie

ABC har en ny skräckserie kommandes vid namnet “Happy Town” och den verkar minst sagt mycket lovande, i alla fall baserat på vad jag sett genom diverse promotioner av dem.

Happy Town. Ett roligt namn för en skräckserie och deras reklamsnuttar är lika roliga. Eftersom att jag aldrig följt en skräckserie förut, så tänkte jag att det skulle vara kul att börja titta på en, eller i alla fall ge någon en chans. Happy Town ska få en chans.

Det blir att se första avsnittet på onsdag. Sedan om jag gillar den blir det att vänta tills jag kommer hem i juni för att se resten, för ni som känner mig vet att jag inte kan se ett avsnitt per vecka med reklamavbrott. Det går inte. Speciellt inte om serien är spännande. Då blir man bara frustrerad när det blir cliffhanger-slut.

Så på torsdag återkommer jag med rapport av första avsnittet och om jag planerar att se hela första säsongen. Hoppas på en läskigtspännande (hihi) serie.

Tags: , , , ,

2 Responses to “Ny skräckserie”

  1. emilie Says:

    Skräck it is. Jag skulle nog inte klaga om det blev en reklampaus mitt i det läskiga – det skulle ge mig andrum. Så lättskrämd som jag är så en reklampaus behövlig (fast väldigt irriterande). Skulle lika gärna kunna hålla händerna för öronen och trycka ansiktet mot en kudde.. Okejdå, det gör jag redan varje gång det är skräck 😀

    • CrazyBest Says:

      Jag ska se den idag istället i HD för att göra allt extraläskigare.

      Reklampaus kan vara rätt bra om man blir skrämd antar jag då. 😛 Men jag blir sällan rädd så. ^^

Leave a Reply

