Inception

Christopher Nolans senaste film, Inception som släpps senare i år verkar helt mästerlig. Något alldeles, alldeles extra. När jag var och såg Iron Man 2 igår så kom det en ny trailer för Inception och även om jag har varit helt såld och stämplat Inception som “absolut måste ses så snabbt som möjligt”-film så blev jag ännu mer hypad efter att ha sett trailern.

Inte bara är min favoritskådespelare DiCaprio i huvudrollen, men Nolans mästerliga regi kommer att övervaka hela köret. Lovande? Minst sagt. Vad handlar filmen om då? Jo, det är lite komplicerat faktiskt. Det handlar om drömmar och lite sci-fi-teknik som får dessa drömmar att bli lite mer verkliga. Jag vill inte ge iväg för mycket, plus att jag försöker hålla min kunskap så liten som möjlig innan jag ser filmen själv.

Filmen har premiär i mitten av juli, inte allt för lång tid kvar alltså. Det kommer att bli många biobesök mellan juni-augusti i och med Eclipse, Inception, The Expandables och många fler.  Hype för sommaren är på max!

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

6 Responses to “Inception”

  1. rickardsantesson Says:

    Psst, hur prenumererar man på din blogg?

  2. Alexandra Says:

    Nee det blir en MacBook 🙂 gillar det vita, fortfarande osäker, men tror det blir MacBooken 😛 hehe

  3. CrazyBest Says:

    Nu har jag lagt till Bloglovin och tydligare RSS för alla!

  4. CrazyBest Says:

    Nu har jag även lagt till möjligheten att bara skriva in sin epost och så får man min blogg direkt till sig! Tror att jag bara behåller epost-varianten om ett par dagar. Den verkar smidigast!

Leave a Reply

