Underhållande kväll

Idag har jag suttit och tittat på Lost och Kenichi hela eftermiddagen och kvällen. Egentligen var det tänkt att det bara skulle bli Lost, men Kenichi är så mästerlig serie och rör mig verkligen varje gång jag ser den, att jag inte kunde låta bli att se den igen. Jag har trots allt bara sju avsnitt kvar på den.

Gällande sista säsongen på Lost så blev det hela fem avsnitt. Det är ändå rätt mycket för en dag. Imorgon skall jag dock försöka att klämma in sju stycken, och sedan på måndag som jag är ledig på (tack Memorial Day) blir det de sista fem. Allt enligt schema, typiskt mig, men det fungerar riktigt bra så varför inte? Nu är det dags att att skriva på min uppsats som skall vara sju sidor. Inte allt för farligt.

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

