Snart är det VM

Snart är det VM. Cirka två dagar kvar bara, och sedan drar det igång i och med Sydafrika mot Mexiko. En rätt spännande match om jag får säga det själv, men det är Spanien jag håller ett extra öga på denna gång. Jag kommer att stödja Spanien i detta VM och hoppas på framgång och fin fotboll under detta VM. Det skall bli intressant att se hur Sydafrika som nation klarar av det, det har ju redan skickats över 40,000 nya prostituerade dit för alla turister att leka med och säkerligen droger också. Det blir som sagt intressant att läsa om sakerna som händer utanför arenan liksom innanför den.

This is Africa. TIA.

One Response to “Snart är det VM”

  1. Spanien vann världsmästerskapen « Crazy Best's Log Says:

    […] vann världsmästerskapen Av CrazyBest Ni kanske kommer ihåg att jag skrev att jag hejade på Spanien under detta världsmästerskap och det var ett lyckat val av mig. Spanien slog som sagt ut […]

Leave a Reply

