Fullbokad

Nu är det i princip sista veckan för mig. På fredag så är jag klar med praktiken, och på onsdag är jag klar med allt skolarbete när jag skickar in min sista uppsats för att ta min kandidatexamen. Sedan nästa vecka är det bara att ta hand om allt pappersarbete och få mitt diplom. Grymt.

Dock så betyder det att jag är helt fullbokad denna vecka och kommer sitta och arbeta på min uppsats och förbereda för allt pappersarbete samt att packa ned allt som jag ska ha med hem till Sverige. Det är rätt mycket ändå och det ska bli intressant att se vilka magier jag måste tilltaga för att få ned allt i mina två resväskor.

Som ni kanske gissat så betyder det att jag inte kommer att blogga denna vecka, för min fokus kommer ligga på skolan och inget annat nu. Men det är inte länge till, tre år flyger minst sagt fort när man har det roligt. Kan hända att jag klämmer in något inlägg efter onsdag då min uppsats är klar, men jag lovar inget.

Leave a Reply

