Färdig men ändå inte

Nu har jag gjort klart allt. Skickat in allt, skrivit klart allt, och praktiserat klart. Jag är klar. Men, ändå så måste jag vänta. Allt måste betygsättas och jag kommer tyvärr att bli kvar en vecka längre än jag hade planerat och det är jag inte glad över. “Plöstliga” ändringar i ett välplanerat schema stör jag mig rejält på och nu sitter jag här och är lite sur trots att jag borde vara överlycklig. Aja. Vad kan man göra? Det är bara att vänta på Berkeley som är otroligt sega med processen att ge mig mitt diplom. Trist, men inget jag kan göra åt saken. Nu blir det att åka iväg med kompisarna och fira lite.

Leave a Reply

