Utan Internet

Mitt modem är sönder, och därmed har jag knappt Internet hemma. Jag säger knappt, för det fungerar i cirka 30 sekunder till 5 minuter sen dör det om och om igen. Så det räknas inte riktigt tycker jag. Min ISP har skickat ett nytt så det är bara att vänta. Plus att jag har stött på problem med min nya dator också som jag allvarligt inte orkar ta itu med just nu då jag har så mycket annat på gång, men senare i veckan blir det att ta tag i det. Så bloggen blir ännu mer “försenad” om man säger. Sorry chaps!

Leave a Reply

