Eleanor är född

Nu har min lilla dator äntligen kommit till liv. Mitt första bygge helt själv från grunden och jag är minst sagt stolt och glad. Allt fungerar finfint nu och den känns sådär riktigt sexig rakt igenom. Snabb är den också, givetvis. Hon får heta Eleanor. Det blir fint tycker jag, sådär lite smått taget från Gone in 60 Seconds, men det blir bra ändå. Och min skärm är också busig. Full HD LED och hela köret, ja, jag är verkligen glad nu trots strul med internet. Det går att se över just nu, bara det löser sig innan den 27:e så. Nu blir det att fortsätta att installera massor av program och testköra systemet ett par gånger till.

Leave a Reply

