Tre defekta modem i rad

Nu har Bredbandsbolaget överträffat sig själva och visat hur imponerande de är med att skicka tre defekta modem i rad till mig. Jag har alltså varit internetlös i över två veckor, och det ser ut att bli en vecka till minst. Hade det inte varit för min kompis mobila bredband hade jag inte kunnat vara inne alls.

Det känns som att det fjärde modemet inte heller kommer att fungera, jag menar, tre defekta i RAD? Vad är oddsen? Inte höga, det kan jag garantera. Blir det fjärde modemet defekt också, så säger jag upp mitt abonemang med Bredbandsbolaget efter cirka sju år med dem. De har bara åkt ned sedan de var bäst förr i tiden när jag blev kund. Detta är fullständigt oacceptabelt. Och jag är minst sagt inte glad just nu. Bloggen försenas ännu mer och allt annat som är datorrelaterat också. Inte kul.

One Response to “Tre defekta modem i rad”

  1. Bredbandsbolaget Says:

    Hej!

    Det är oerhört beklagligt att samtliga tre modem som skickats till dig varit defekta. Modemen testat alltid innan de skickas ut så på sätt ska det vara säkerställt att de fungerar innan leverans.

    Återkom gärna med dina kunduppgifter till kundombud@bredband.com så kan jag titta på ditt ärende.

    Med vänliga hälsningar
    Martin Paulsson, Kundombud
    Bredbandsbolaget

Leave a Reply

