Robert Knepper på min lista

Jag har ju en lista över skådespelare som är så kallade “äss” i mina ögon, min a-list, if you will. Det är en väldigt svår lista att komma med på, och jag är ju diktatorn för den listan och bestämmer precis vem som kommer med och varför. Och att imponera mig är inte det lättaste, det vet alla stjärnor som försökt länge att komma med på min lista. Nu har jag hittat en till stjärna värdig att hamna på min officiella lista.  Mitt senaste tillägg är ingen mindre än Robert Knepper, som vi bland annat hittar i Prison Break och Heroes.

Knepper imponerade mig redan i Prison Break, och sedan dess har jag sett han i små roller i några filmer där han imponerat lika mycket. Men, jag lade ändå inte till honom på min lista, först nu det vill säga. Jag har snart sett klart Heroes säsong fyra, och där spelar Knepper en stor roll, och gör det minst sagt med otroliga skickligheter. Talangfull skådespelare minst sagt och jag tycker numera att han förtjänar att vara på “the Martin list” så att säga. Grattis till Robert Knepper, jag tror att han är gladare nu än om han skulle vinna en oscar, för det finns ju ingen större ära än att ha min respekt bakom sig.

Knepper jätteglad att ha kommit med på min lista.

Tags: , , , , , , , , , ,

2 Responses to “Robert Knepper på min lista”

  1. Freak Says:

    Bästa rollen och skådespel av rollen tycker jag hittlills har varit Jokern i Dark Knight, så perfekt och unik. Inte Ond som är kompis med alla andra onda.

  2. CrazyBest Says:

    Jack Nicholson gjorde ett betydligt bättre jobb än Ledger tycker jag.

Leave a Reply

