I am the villain of the story

Äntligen är det dags för Smallville igen. Nu har jag fixat upp mitt schema för serier så att Smallville tar all prioritet och kommer att ses så mycket som tiden tillåter. Minst sagt på tiden, eftersom att säsong 10 redan har börjat och jag har bara sett halva säsong sex. Icke godkänt för en fanatiker som mig med andra ord.

Det ska bli kul att se hur Lex utvecklats men också Clark samt hans relation med Lane-systrarna spelas ut. Jag trodde att säsong sex skulle vara slutet för serien men som tur är hade jag helt fel och får alltså en säsong 10 också. Det gör mig glad och jag kommer givetvis att återkomma med intryck från säsong 6-10 så fort jag har sett klart dem.

“Jag är Superman och rakar mitt bröst.” Är det ens möjligt? Borde det inte också vara “stål”?

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

