Ultimate Fighter

Nu har det gått tre avsnitt av The Ultimate Fighter där Koscheck coachar mot Georges St-Pierre och det är minst sagt en underhållande säsong hittills. I början så stod jag bakom Koscheck som ni vet, men efter att ha sett hur professionellt och elegant St-Pierre uppträder kan jag inte låta bli att imponeras. Han är verkligen en artist inom martial arts och det vore en dröm att bli coachad utav honom.

Hittills leder Team GSP med 2-0 mot Koscheck och han är ju minst sagt inte glad då han kom in med “jag ska vinna allting”-attityd. Det är fortfarande GSP som får välja nästa fight och jag tror nog att han kommer att gå ut som vinnare när det gäller coaching för hans attityd är helt perfekt enligt mig. Som sagt så har GSP imponerat mig rejält och han håller på att vinna över mig trots att jag vanligtvis brukar vara badboy och stödja min egen typ.  Nu väntar jag med spänning till nästa avsnitt. Go Team… GSP?

En grym säsong utav the Ultimate Fighter utan tvekan.

Tags: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

